Followers

01 August 2010

Kembali Di sini..

Salam.. haluu semua.. hihi setelh lma menyepi, mcm2 yang dh trjadi.. aduh.. byk dugaan yg melanda di mata, hati dan jiwa.. haha.. tetibe terjiwang plak.. hihi.. korang smua siht ke? hope, ku doakan semuanya sihat dan sentiasa di bawah lindungan Allah S.A.W..

selma ku menyepi, mcm2 yg dh terjadi.. hmm,.. byk pekra yg mematangkan aku.. byk yg aku belajar.. aku dh dp keje an berhenti selepas 8bln bekerja.. huhu.. mmg syg nk tinggalkan keje tu.. tp, keadaan dh memaksa dan mendesak.. hm, 'melayu'.. so korang phmlh mksud aku kan..

klu dh melayu yg ada PHD tu, mmg ade PHD gak lh.. org yg belajar PHD kt luar tu dpt title DR.. tp dowg yg ambil PHD ni,dpt title DOSA.. hmm.. tlglah.. klu terus berperngai mcm tu, smpai bila melayu nk maju.. So tolong pk kan dan henti2kan lah tabiat menjatuhkan org lain demi kepuasan dan kepentingan diri sendiri.. =)..

nota kaki: entri ni, aku mengingatkan diri aku dan yg kat luar sna tu.. renung2kan dan selamat berpuasa.. hehe..

No comments:

Post a Comment