Followers

10 August 2010

Termenung ku sendiri



Hidup ni macam roda, kadang2 kita kt atas kadang2 kita kt bwh. ape yang kita rsa, mgkin satu hari nanti org lain akan rsa dan mgkin ape yg org lain rasa, kita kan rasa.. hmm.. kadang2 ape yang aku lalui sekarang rasanya macam dah xsanggup utk hadapi lagi. kadang2 aku putus asa. kenapalah ia terjadi pada ku. teringat satu kenangan dulu.. aku sayang dia, aku mulai cinta dia, tapi saat aku sayang dan cinta, kenapa dia hilang dari pandanganku.. kenapa mesti ia terjadi padaku. adakah dia bukan yang di ciptakan untuk ku.. tp semua dh jadi kenangan, biarpun 'tergantung' tetapi aku yakin dia ingin mengkhiri segalanya. sukarkah untuk berterus terang dgn ape yg kau rsa? jgn mengunakan alsan utk tidak menyakitkan hyatiku, aku nak kau tahu dengan cara ini kau sudah cukup menyakitkan hatiku. bagai di hiris sembilu. Semoga Allah temukan dikau dgn insan yang lebih baik dariku. aku tahu aku xsempurna utk bersama mu, tidak layak utk mendampingimu..



nota kaki: sekadar coretan yang terdetik di hati, tidak ada kene mengena dgn yang hidup atau yg telah tiada..
'SESUNGGUHNYA AKU TELAH MENEMUI DIA - INCIK CINTA KU..'


No comments:

Post a Comment