Followers

08 July 2009

...SeLaMaT PeNgAnTiN BaRu, ShAz...

salam semua.. rni nk mulakan penulisan blog yg pertama setelah lme berehat.. hehe.. sastera btl ayatku.. dh2.. melalut plak.. rni aku nk cite.. adalah seorg sahabat aku ni.. aku knl dia ketika sama-sama menuntut di kolej.. ewah.. ayatku.. bkn main lg.. name penuhnyer SHAZALINA BT ABU BAKAR A.K.A MAK.. kteorg panggil dia mak taw.. sbbnyer, dia mmg cm mak pn... Alhamdulilah.. dia telah selamat menjadi PUAN pada tanggal 27 Jun 2009 bersamaan ari sabtu.. hehe hepy gler.. exited giler dan bermcm2 giler lain yg ada..


So, kami pn beramai-ramai memeriahkan majlis akad nikah nyer.. knduri blum lg taw.. so, cyg.. sowy taw.. xdpt kte spend time togther ari ni... aku bersama-sama dgn Cik nurlisa, cik sazrin, cik kecik a.k.a sha dan En. Looi yg di sygi ramai menaiki sebuah kenderaan pacuan 4 roda edaran perodua.. pastu g ambil cik zana plak, zana ni bakal si looi pnya.. ehem ehem.. hehe.. ni gosip semata-mata,xde kene mgena dgn idup atau pn yg bakal nak xde.. haha.. kami pn meneruskan perjalanan ke Sg.Buloh.. iaitu umah mak..

sampai saja di sana.. pe lg..... tgk sndiri lh... bdk2 gler kamera.. klh pengantin wooo....

kan aku dh kate.. gler kamera.. semua same.. aku je x.. hehe.. sory geng.. gurau-gurau je.. so biar aku knl kn member2 aku yg xbrape btul ni.. dari kanan-looi, ida(aku), lisa, zana, sazrin, mak (shaz), nadia dan kecik.

So pas pnt bergambar, kami pun g lah surau, mak nikah kat surau.. seblm tu bia ku tnju brg2 hantarannya..


dan gambar-gambar yg lain..


ni lah suami mak.. kteorg pngil mail jeni gambar aku dan mak..


hehe.. ni jelh yg dpt aku citer kan... buat mak.. selamat pengantin baru, semoga berbahagia hingga anak cucu.. knduri ko, aku xtaw lh leh dtg ke x... hehe..

1 comment: