Followers

14 July 2009

- MaJLiS GrAdUaSi - PaRt 2

Hmm... Tibelah hari yg di nanti2 kan.. majlis graduasi @ konvoksyen.. nk kta seronok, xseronok gak.. sbb abah xdpt dtg.. sedih gak.. mengalir gaklah air mata keperempuaan aku ni. ditambahkan plak dgn insan yg plg dsygi, dcintai pn xdpt dtg, sbb keje.. xpelh, yg penting semangat dowang semua ada dgn aku.. So aku dgn lemah meneruskan langkah.. aku ditemani oleh mama dan adik tcyg, memulakan perjalanan ke PWTC dimana, tmpt aku akn diconvokan serta mendapat segulung diploma. Diploma? bknlah tahap yg boleh dibanggakan, tp mdptkan segulung diploma, dlam keadaan yang xberape nk normal, itu adalah kejayaan yg terbesar dlm hidupku. Insya Allah, klu rezeki tu ada bsama ku, segulung ijazah akan ku gengam..


So ni lh gmbr2 sebelum dan selepas majlis convo.. banyak lg gambar yg ada, tp ni jelh yg aku nk tnjuk..



Buat kekawan yg tercayang, enjoy ur life, love our friendship, n keep in touch..

thanks for all the sweet memory between u and me..

1 comment: