Followers

08 July 2009

KeNaNgAn LaMe PaRt 1

Hehe.. ni nk mengimbau zaman kat kolej dulu... dh xde koje kan.. haha.. lh.. pe slh nyer, nk mengimbau kenangan zaman mude-mude.. Zaman ni lh yg agak meyeronokkan sbb kite belajar banyak psl kehidupan, persahabatan, percintaan dan banyak lg per..yg ada..

Dimulakan cerita mase kat kolej PTPL Shah Alam..
Sem 1 ni semua baik.. muke bdk2 baik lg.. haha, tp xtaw, perangai.. Masya Allah.. Sbor jelh..
Msa sem 1 ni, kteorg xde lh rapat sgt, adelh puak-puak lg.. coz xknl antara 1 same lain. Sem 2 plak, ok lh.. tp antara semua sem yg ada, yg plg manis + pahit + kelat, msa sem 4 dan 5.. hehe.. sem 4 banyak g outing, best gler.. brulh terasa cm ambil coz PELANCONGAN.. klu x, duk melencong sendiri-sendiri lh.. Psl kolej ni xde pe yg menarik, klu lh, korg xyahlah msk kolej ni.. haha.. tp yg membuatkan kolej ni manis adalah persahabatan kami sekelas. walaupun ade yg x suke antara satu same lain, tp kami still bkwn, smpai sekarang.. ada yg dh kawin, dh bertunang.. hepy gler.. klu ingat blik, ofcoz lh sdh.. persahabatan kan...

ni nk story ckit psl member2 aku.. yg bace jgn ade yg terasa, ni gurauan semata-mata, guaru yg ikhlas dr ati aku.. hehe..xoxo..

Nurlisa Suwardi - Dia ni memula mse awal-awal aku knl, xdelh rapat sgt. dia cntik, cun, kire yg paling lawalah dlm kls aku tu.. tp dialh skrg member aku yg agak rapat gak. Masalah kami kongsi same. tp xsemualah..

Sazrin Izzati Zaharudin - Dia ni seorg yg sempurna, maksud sempurna kat cni ialah cara dia bekerja, cara dia bercakap, bg aku dia ni sempurnalah kat mata aku, tp dia kaki gosip.. kire cm majalah mangga, galaxy bergeraklah, semua cite hangat dlm poket dia je.. ketorg pngil dia pem.. sbb xdptlah nk dceritakan..:p

Farhana Nadia Sazali- hehe.. hmm.. nk kata pe ek kat nad ni. dia ni cepat gabra kot.. hehe.. nad jgn mrh taw..

Ni lah group member aku masa kat kolej.. kami ber 4 semua


Nur Faziyana- Dia ni, aku kire adik lh, dia ni, segalanya psl aku semua dia tahu.. dr A smpai Z.. dia ni tmpt aku meluahkan perasaan, masalah dan mcm2 lg.. dia jnis cpt faham aku..

NurLiyana zulkifli- dia ni member aku memula aku knl msa msk kolej, dia gak roomate aku dulu.. tp biasalah dlm psahabatan ade je guruh, petir yg melanda, pastu kami xde rapat dh.. but skrg still ok lg. ada gak contct2..

Sharina- Rina, dia dh bertunang dh.. rni, selamat bertunang.. semoga bahagia hnga akhir hayat. Dia ni pendiam dlm kls, tp klu knal dia bebetul... hmm.. xtawlah nk ckp.. hehe

Shazalina a.k.a mak- dia ni usahawan yg berjaya.. susah gak nk jmpe dia dlm kls.. dia mmg cm mak dlm kls.. hehe..

Looi Tuck Meng- ni lh pemata kls kami.. bby looi.. pemata sgt.. dia sorg je laki yg ada. maksud aku, ade gak laki yg lain, tp dia ni special ckit.. dia ni, hmm.. mood ikt suke dia je.. xdelh pk sgt psl org, degil gak apek ni. tp yg istimewa ttg dia, dia kuat ngis taw.. xpecialy klu hal kwn2 ni.. looi aku syg taw kt ko.. hehe..

Suzana- Bini kpd looi.. hehe, ni gosip semata-mata, xde kene megena antara yg hidup atau yg bakal pergi. zana ni nmpk je pmpn, tp cm xxxxx... dia tetukar dgn looi agaknya.. tp skrg dia adelh gak dh mcm pmpn, cme cara dia jln n gelak, xsempat tukar lg..

Siti Mariam- hmm, dia ni dh lme aku xdgr cite psl dia, xtawlah mana g..

hmm.. dh pnt dh nk taip.. yg member2 lain tu.. next time i citer k..

1 comment:

  1. ha...ha...mcm knal jea pic ni...
    kim slam kat tdung coklat 2 yea....
    cute n lovely

    ReplyDelete