Followers

16 July 2009

AnAk SePuPu KaWiN???

hmm.. mcm tekejut je dgr.. anak sepupu aku dh kawin.. Dowang akad nikah bulan 4, dowang bersanding bulan 5.. Jadi aku nk mengambil kesempatan mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada addawiyah dan amer.. semoga bahagia hingga anak cucu.. Klu u all nk taw, pengantin perempuan ni anak kepada sesupu aku, so sebab tu lah jd anak sepupu.. Umur adda bi 22 tahun, aku 21 thn, jd thn dpn lh lah ikut jejak dowang. hik..hik.. Gtal tul aku ni.. So ni lah gmbar di sekitar majlis dowang.. Seronok gak.. xlame lagi begelar 'nenek' lah aku ni.. sbb dowang dh pngil aku 'aunty'.. adus... sabar jelh..;p



ni lh adda n suami...


ni antara hantaran-hantarannya..

so.. untuk adda n amer.. anty ucapakan selamat pengantin baru.. wish all the best for both of u..

No comments:

Post a Comment