Followers

23 September 2010

-Perlu ke?

adoi.. sakit jiwa aku, aku ingat benda ni dah settel, upenya blm lg.. adoi sakit jiwa raga aku.. pastu,blh plak nak kol, nk tnya.. klu rsa dh suke, ambil jelh.. xyah kot nk tanya nk nak uat sakit ati aku, terseksa der nk layan bnd2 ni. tension.. Sendiri dh uat pilihan, ye mmg dia dh terbaik pn tuk anda. jd teruskan.. xyah nk keluarkan statment yang 'kita dah xde pape'.. yang satu lg aku terima, statment yang paling menyeronokkan, yang paling manis aku terima,'ko kecewkan dia dh ade org lain'.. pergh.. terima kasih banyak atas pengeluaran sttment yang agak menjatuhkan maruah aku.. aku bkn nak gaduh dgn sape2, tu hak korang, so just proceed.. aku just doakan korang bahagia..

nota tangan: pekara dia ats xde kene mengena dengan sesiapa pn, sekadar luahan hati, xde kene mengena dgn yg masih hidup ataupun yang bakal meninggalkan kita. tp sesape yang terasa tu, minta maaflah, spe yang makan gula, dia yang terasa manis.. peace not war v('',)v

No comments:

Post a Comment