Followers

26 September 2010

-Bilakah masanya-

Hmm.. bilakah masanya, akan ku pulih segalanya. pulih dr segala kekecewaan.. kekecewaan cinta yang uat aku sush nk bercinta lagi. segala perasaan telah hilang, tertutup sudah pintu hatiku.. telah aku campak kunci pembukanya, campak terus ke dasar laut.. aku bosan, aku bengang dan terima kasih pada yang telah mengecewkanku.. teruskan begini, teruskan mengecewakanku.. semoga kau sentiasa bahagia.. kau uat aku xpecaya pada cinta lg, tetup pintu hati.. hebat sungguh dirimu..

kau memg hebat, boleh uat segalanya sesuka hati tanpa fikirkan aku. kau xnak uat aku kecik hati? tapi kau dh pun buat, jadi terima kasih.. aku taw saat ini kau sedang bebahagia dgn dirinya sedangkan aku mencari cara untuk menghilangkan kelukaan di hati, kekecewaan di fikiran.. sungguh aku xkuat menghadapi segalanya, tapi aku akan cuba bangun dari segalanya.. kepergian kau sudah cukup meninggalkan segala duka, sedih hingga kering air mata. aku xsangka sanggup kau uat aku begini..

baiklah, kalau ini jln yang kau pilih, aku akan ikut segalanya.. doakan kebahagiaan aku.. dan semoga aku temui insan yang ikhlas tehadapku.. terima kasih atas segalanya..

nota tangan: sekadar luahan di hati.. maaf kalau ada yang terluka.. bukan niat utk melukakan sesiapa..

No comments:

Post a Comment