Followers

06 September 2010

-Kesedihan-

hmm.. mood arini mmg sedih.. sedih sgt.. smpai xtercpai akal ku.. hehe.. macam nak meluahkan sesuatu je..

hmm..
sepi hati terjadi lagi,
mungkin sampai mati aku sepi..
biar senyum hadir di hatiku,
namun ini hanya bibir saja,
bukan di hati,
aku ini, yang bisa mengerti,
walaupun aku cuba tidak mahu mengerti.
namun aku tiada pilihan, ku harus jua melaluinya,
biarkan saja, biar saja, biar saja,
hanya ku yang tahu, hanya ku yang menanggung segalanya,
sejarah cinta dan hidupku,
penuh duri dan banyak ranjau,
banyak onak dan duri,
perlukan kesabaran yang penuh utk tetap ku berdiri..
hanya kesabaran yang ada..
sepanjang ku bisa atas semua,
aku tetap diam....
nota tangan: aku dan sepi bagai irama dan lagu, cube dipisahkan, tapi xboleh dipisahkan, kadang-kadang ia terpisah, tapi kembali bersatu di kala masa dan waktu.. doakan agar aku terus tabah dan sabar. sesungguhnya, aku amat menyayngi dirimu..

No comments:

Post a Comment