Followers

29 March 2010

HaLLooo..

Telah lame diriku tidak berblog ni.. bz mengalahkan pm yang mentadbir seluruh dunia.. Alhamdulilah, hidup selepas singel hampir sebulan setengah.. satu percapaian terbaik buat diriku.. Byk telah berubah.. Terima Kasih pd semua kekwn yang sentiasa memberi sokongan pd diriku ini.. klu xde korang semua, mgkin diri ini tidak sekuat yang disangka.. aku tahu, aku boleh.. saje uat xboleh je.. Perpisahaan kali kedua ini byk mengajar aku erti kehidupan, erti kesetiaan dan paling hebat mengajar aku erti kehadiran seorang lelaki.. Syukur ke hadrat ilahi kerana memberi peluang pd aku utk merasai segala perit, manis alam percintaan.. Sesungguhnya aku bersyukur kerana masih di beri kekuatan utk aku teruskan hidup. mgkin betul kata madah cinta yg aku selalu ingat dr aku kecik lg 'Mungkin tuhan ingin kita bertemu dan bercinta dengan org yang salah sebelum, allah temukan kita dgn org yg sbnrnya, kita sepatutnya menghargai pemberiannya'..


Untuk permulaan ni, aku mmg xfikir langsung tentang pengganti si dia.. bg aku, dia tiada pengantinya.. dia adalah dia.. Buat msa ni mgkin aku xterfikir nk bcinta lagi.. pntlah nk bcinta ni.. nak tumpukan pd kehidupan.. yang penting kita enjoy!!.. =)


Yang terpikir sekarang ni, nk tngu kelahiran IMAN.. xsbr nk terima spupu baru.. xsngka papa iman mengikuti blog aku ni.. Thanks Paksu..

Yang terpikir kedua ialah nk kumpul uit.. klu ade mana2 anak sultan ke anak raja ke anak pm ke yang nk msk minang aku, duit dh ade.. hehe. taste mesti tinggi, walaupun hanya dlm angan je..

Yang terpikir ketiga ialah nak bercinta pas kawin kot.. klu ade jdh dgn mana2 lelaki yang ditakdirkan tuk aku, nk kawan je.. xnak pikir cinta-cintun ni.. nak kawan, agak2 dh serasi, famly dh ok, kawen je.. bcinta pas kawen plak lah.. stuju??

DAN.. yang paling penting, bak kata bekas mak mertua aku.. sygilah diri anda.. Thanks acik coz byk support ida walaupn ida bkn dgn along lg.. Alhamdulilah, aku ditemukan dgn family dia yg bgitu myayangi diriku.. hubungan kami, xakn putus, insya allah..


Nota Tangan : Seberat mana pun ujian yang Allah bg pd hambanya pasti ada jalan penyelesaiannya..cume kita perlu untuk berd0a,ikhtiar dan tawakal agar sekurang2nya kita tidak pasrah begitu sahaja...kerana Dia tak kan bagi ujian pada hambanya yang tak mampu.. AMIN

No comments:

Post a Comment