Followers

11 March 2013

Makin dekat makin..


Dah lama tak mencoret rasa di blog nih.. Hari ini, rasa nak mencoret sesuatu. Macam tajuk kat atas tu, makin dekat makin....? Macam-macam kita boleh letak, untuk mencantikkan ayat tu. Apa yang aku lalui, makin dekat makin teruk bergaduh, makin dekat makin bahagia, makin dekat makin kita kenal siapa pasangan kita, makin dekat makin kte tahu banyak kebenaran dalam hidup kita, makin dekat makin banyak kebenaran yang kte temui. Syukur, Allah bukakan semua jalan dan pintu, untuk aku teruskan perjalanan, besama-sama mengharungi segala rintangan. Doakan kami. :)

Ye, Bila kami bergaduh, memang teruk. semua orang pun pernah gaduhkan. Setiap kali kami bercakaran, bergaduh, aku selalu berdoa, " Ya Allah, andai ditakdirkan dia jodoh ku, dekatkanlah hatinya dgn hatiku, jika dia tidak ditakdirkan untukku, jauhkan dia dari ku".. Alhamdulilah.. Mungkin Allah menjawap doa ku. Mungkin dia jodoh ku. setiap kali bergaduh, kami belajar sesuatu, memahami sesuatu.. dan setiap kali kami bergaduh, setiap itu kami dekat.. semoga bergaduh ni membawa kebahagiaan.. kalau mcm ni, gaduh hari2 pn xpe.. hikhik.. isk.. jauhkan..

Jadi, Dengarkanlah.. kadang-kadang ade pekara yang kite xdpt luahkan melalui kata-kata.. hanya lirik dan lagu dapat mengambarkan segalanya..

Sayangku bagiku kau mempersona

Kau sempurna kau terima aku seadanya
Walaupun hidup tak selalunya indah
Hariku indah kerna kamu selalu ada



Hanya kamu saja yang mampu membuatku terbang tinggi
Kamu saja yang mampu membuat tidur ku lena
Kamu saja yang mampu membuat mimpiku indah
Kamu saja yang mampu membuat diriku gembira



Tak pernah terlintas di hatiku ini
Untuk curangi dan berpaling pada yang lain
Namamu saja yang terukir di hati
Kau menerangi diriku di kala ku sepi



Hanya kamu saja yang mampu membuatku selalu ceria
Kamu saja yang mampu membuat aku tertawa
Kamu saja yang mampu membuat ku jatuh cinta
Kamu saja yang mampu membuat diriku bahagia



Sayangku bagiku kau mempersona
Kau sempurna kau terima aku seadanya
Walaupun hidup tak selalunya indah
Hariku indah kerna kamu selalu ada



Hanya kamu saja yang mampu membuatku terbang tinggi
Kamu saja yang mampu membuat tidur ku lena
Kamu saja yang mampu membuat mimpiku indah
Kamu saja yang mampu membuat diriku gembira







2 comments: