Followers

12 November 2011

En. Liquid yang mencairkan hati


سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Dia, adalah anugerah yang terindah dalam hidupku.Pekenalan kami hanya di muka buku. Bermula sekadar teman biasa. Dia seorang sahabat yang baik dan saat itu aku jatuh cinta padanya. Tapi hubungan bersahabatan kami tak panjang. banyak dugaan dan halangannya. namun, itu lah menjadi aku semakin kuat dan yakin kalau ada jodoh kami, kami akan kembali bersama semula.

Dia seorang yang penuh dengan humor sense (tak tahula betul ke x aku eja, hehe), seorg yang sangat ceria dan sentiasa membuat aku tersenyum walaupun tidak bersama nya. tapi susah juga nak jaga liquid ni, memerlukan kesabaran yang tinggi.=P

Namun, Aku bersyukur dengan anugerah yang Allah berikan padaku. Aku tidak terlalu yakin yang dia akan menjadi miliku, tetapi aku sentiasa berdoa agar hubungan kami berpanjangan. Sebab kita tidak tahu apa yang akan jadi pada masa akan datang, namun sementara Allah memberi peluang untuk aku terus bersamanya, aku akan terus menghargai kehadirannya.

"Ya ALLAH Panjangkan lah jodoh kami, permudahkanlah segala urusan kami dan doakan kebahagiaan kami hingga akhir hayat. Insya Allah, masanya akan tiba untuk menyatukan dua hati ini"

6 sebab yang buat saya menjadi cair hati :

1. Senyuman awak
2. Gelak ketawa awak
3. Lawak awak
4. Perangai gila awak
5. sebab awak poyo
6. DAN SEBAB AWAK ADALAH AWAK
- saya jatuh cinta dengan segala kekurangan dan kelebihan awk.. Bukan lah sebab awak kacak pun.. =P


Kita ada di dunia bukan untuk mencari
seseorang yang sempurna untuk dicintai
TETAPI untuk belajar mencintai orang yang tidak sempurna
dengan cara yang sempurna ♥


No comments:

Post a Comment